Vrolijke update van ons kantoor
Hoe gaat het met DKVA medio 2021?
Hoe gaat het eigenlijk met DKVA? Met het einde van de coronacrisis ein-de-lijk in zicht, is het tijd voor een update van ons kantoor zelf. Wat is er de afgelopen tijd allemaal veranderd en wat is juist hetzelfde gebleven? Lees in deze blog een korte, persoonlijke update.
Stand van zaken
Tijdens de eerste lockdown in maart 2020 is ook ons kantoor grotendeels gaan thuiswerken. Dit was daarvoor eerder uniek dan dagelijkse praktijk. Maar digitale zittingen, teams-vergaderingen en zoom-vrijdagmiddagborrels gingen ons gelukkig goed af. In de loop van 2020 zijn we gewend geraakt aan de coronamaatregelen op het kantoor (1,5 meter, handen wassen, eenrichtingsverkeer op de trappen). Zo konden collega’s die dat wilden, langzamerhand weer terugkeren. De combinatie kantoor-thuiswerken is anno 2021 helemaal ingeburgerd. Cliënten wisten ons gelukkig tijdens de coronacrisis goed te vinden. Zo halverwege 2021 kunnen we stellen dat DKVA een coronaproof en zeer flexibel kantoor is. Iets om trots op te zijn.
Nieuwe website
Zoals zoveel bedrijven, hebben we bij DKVA de coronatijd ook gebruikt om te vernieuwen. Onze website uit 2012 was inmiddels behoorlijk gedateerd en is daarom naar 2021 gebracht. Een fris Amsterdams advocatenkantoor zonder poespas en met specialistische kennis. Dát is De Koning Vergouwen Advocaten in een notendop. We zijn blij dat we kunnen zeggen dat onze blogs (nog altijd) uitzonderlijk goed worden gelezen. We krijgen vaak te horen dat mensen om die reden contact met ons opnemen. De thuisbasis van de blogs heeft dan ook een prominente plek gekregen op de vernieuwde website. Neem gerust een kijkje!
Nieuwe activiteiten
We zijn tijdens de pandemie gelukkig niet gekrompen en zelfs een beetje gegroeid. Met nieuwe activiteiten en nieuwe collega’s. Zo zijn we sinds 1 januari 2021 verantwoordelijk voor de juridische helpdesk van de Brancheorganisatie Kinderopvang. Alle leden (ruim 900 organisaties) kunnen via een speciaal telefoonnummer- en emailadres hun juridische vragen bij ons neerleggen. Per maand beantwoorden we inmiddels 100+ vragen, dus dit loopt als een trein.
Daarnaast is binnen DKVA een speciaal horecateam opgericht: DKV-horecA. In dit team zijn alle horecaspecialisten binnen kantoor verenigd. Zij voorzien het grote horecaklantenbestand van DKVA van juridisch advies. Tot slot zijn in 2021 ook nog een aantal nieuwe collega’s gestart, waaronder Stephanie Jansen (advocaat arbeidsrecht), Yannick Struijs (juridisch medewerker civiel) en Niki Eldering (juridisch medewerker helpdesk). Welkom allemaal!
Tot zover onze update! Vragen? Neem gerust contact met ons op via Charlotte Koopman, Meena Kashyap of één van onze andere collega’s.
Liever direct contact opnemen?
Schroom niet, bel of mail ons vandaag nog
Op de hoogte blijven?
Laat je e-mailadres achter en ontvang als eerste onze laatste blogs en updates in je mailbox.